آموزشگزارش آموزش کوهپیمایی گروه کوهنوردی اوج رفسنجان

سلام خدمت همه دوستان و همنوردان عزیز

با احساس نیاز مبرم و پیگیریهای هئیت مدیره گروه و مساعدت و همکاری ریاست محترم هئیت شهرستان رفسنجان  جناب آقای سلمانی و پاسخ مثبت مربی محترم وتوانای فدراسیون آقای فریبرز الفتی قرار بر این گردید کلاس آموزش کوهپیمایی برگزار گردد بر این اساس چهارشنبه مورخ1390/9/16 ساعت 8 صبح 12 تن از اعضاء شرکت کننده زیر

1. ناصر سلیمانی

10. مرتضی رحیم پور

11. مسعود کرمانیان

12. طاها ریاحی

در دبیرستان دکتر حسابی (جا دارد از جناب آقای عباس رجبی و مدیر محترم مجتمع تشکر نمائیم که همکاری بی دریغ با گروه نمودند و شرایطی فراهم نمودند تا کلاس در مکانی مجهز بر گزار گردد)جمع شدند و آقای فریبرز الفتی کلاس تئوری دو روزه خود را شروع  و مباحث بسیار ارزشمند تدریس نموداند و پس از گذشت دو روز کلاس تئوری تصمیم بر این شد روز سوم آموزش عملی در طبیعت انجام گردد وبه پیشنهاد آقای سلمانی و اعضای هئیت مدیره قرار بر ان گردید ساعت 6:30صبح جمعه1390/9/18به اتفاق همه کارآموزان در محل همیشگی پارک لاله حضور داشته باشیم و بعد از 5 دقیفقه تاخیر سرویس بسمت غار آب منبع در روستای دره جوز واقع در 35 کیلومتری جاده زرند رفسنجان حرکت کردیم.پس از گذشت یک ساعت به محل که نزدیک جاده هم بود رسیدیم  4  نفر ازاعضای گروه مهر بهمراه آقای سلمانی زودتر به محل رسیده بودند. بعد از 15 دقیقه گرم کردن بدن آموزش توسط جناب آقای الفتی شروع شد و آموزش شامل کار عملی  کلاسهای تئوری و آموزشهای جدید دیگر بود ودر حین صعود آموزش نیز انجام می شد ساعت 11:30  به دهانه غار رسیدیم وپس از 30دقیقه استراحت وصرف صبحانه تمرین با طناب و مقداری کار با وسائل فنی شروع شد یکی پس از دیگری فرود را تمرین کردیم و نهایتا ساعت 14:25  عصر آموزش تمام و به سمت مینی بوس به راه افتادیم و پس از صحبتهای نهایی جناب استاد الفتی و تشکر اعضای گروه از ایشان و چند عکس یادگاری ساعت  15  بمقصد رفسنجان و محل توقف ماشنها واقع در پارک لاله حرکت کردیم/

من از طرف همه اعضای گروه به خاطر زحمتهای جناب آقای سلمانی ریاست محترم هئیت شهرستان و استاد گرامی آقای الفتی و آقای عباس رجبی و مسئولین دبیرستان دکتر حسابی تشکر میکنم یه امید دیداری مجدد